Beste leerlingen,
In de week van 23 juni ontvangen jullie een e-mail vanuit Iddink met de informatie over het inleveren van de leermiddelen op school (in het Forum) op donderdag 3 juli. Hier staat onderstaande informatie in:
1) Je persoonlijke inleverformulier. Hierop staat welke boeken je moet inleveren, waar je moet zijn en wanneer.
2) Instructie om ‘check-in’ oftewel je voorregistratie te doen via boekeninleveren.iddink.nl. Op deze website geef je aan welke boeken je gaat inleveren en welke niet. Hier krijg je een bewijs van.
Wat verwachten we van jou op de inleverdag?
• Neem je boeken mee zoals aangegeven op je inleverformulier. Alleen de boeken op deze lijst hoef je in te leveren.
• Zorg ervoor dat je boeken niet gekaft zijn – lever ze in zoals je ze hebt ontvangen.
• Print je inleverformulier uit en neem het mee naar school.
• Op je inleverformulier staat het tijdslot en de locatie op school waar je moet zijn.
• Volg de instructies op locatie voor het inleveren van je boeken.
Instructie op locatie
• Je komt op het aangegeven tijdslot en dag naar school.
• Mogelijk moet je even in de rij staan.
• Je overhandigt je boeken en het inleverformulier aan een Iddink medewerker.
• De boeken worden gecontroleerd en gescand.
• Je ontvangt direct een bewijs van inlevering per e-mail.
Na de inlevering
Als je alle boeken correct en in goede staat hebt ingeleverd, ontvang je een bevestiging van een succesvolle inlevering. Je ontvangt dan geen factuur.
Als boeken ontbreken, beschadigd zijn of niet goedgekeurd worden (bijvoorbeeld als je nieuwe boeken hebt ontvangen maar deze in slechte staat terugbrengt), ontvang je mogelijk een factuur.
Zorg ervoor dat je je boeken op de juiste plek inlevert bij Iddink – lever ze niet in bij een docent.
Succes!